Jumaat, November 12, 2010

sa...sa...wang


Salam,

Kusutnya blog saya, kalau rumah dah tentu menjadi markas pembiakan labah-labah yang berdaya-maju, ekekeke…. Walaupun, masih berbaki lagi sembilan belas hari, satu bulan untuk menghampiri 1 Januari Dua Ribu Sebelas namun saya berazam akan sentiasa update blog syok sendiri saya ini, mulai sekarang. Saya akan melupuskan posting yang lama. “Past is past, life must go on,” bak kata orang Malindo Ukraine… ekekeke….

Blog ini, merangkap jurnal kehidupan saya dan pandangan saya ke atas kehidupan orang lain (giler bizi body saya ni, ekekeke…) atau pun bukan manusia (dikategori sebagai haiwan atau tumbuhan, etc). Di samping itu, bagi mengisi masa yang tidak berapa lapang sangat pun (sebab kena handle dua anak bujang yang sangat melelahkan tapi mengharukan hati… saya rasa watak Misae tu macam related je dengan saya )

Diulangi semula, bagi mengisi masa, saya cuba untuk buat side income, yakni menjual handmade craft/ card/ bookmark/ etc dan healthy stuff dan buku terpakai dan pre-order item seperti kasut crocs-ORI/ lingerie juga berkongsi petua-pemuda/ resepi/ rencana, etc. sekadar untuk menambah pendapatan diri sendiri... ekekeke.

XOXO :)

Tiada ulasan: